Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.
https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672
U petak 3. siječnja 2025. održan je koordinacijski sastanak sa MUP-om Krk, na kojem je analizirana situacija, dogovorena suradnja, razmotreni potencijalni sigurnosni rizici te osigurana potpora u rješavanju izazova.
Na temelju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih (KLASA: 602-01/24-01/00527; URBROJ: 533-05-25-0003) od 2. siječnja 2025. godine, ravnateljica Osnovne škole Omišalj, donosi:
PROTOKOL
O PROVEBI MJERA KONTROLE ULASKA I IZLASKA U ŠKOSLKU ZGRADU MATIČNE ŠKOLE OMIŠALJ I PODRUČNE ŠKOLE DOBRINJ
Cilj protokola je osigurati sigurnost svih koji borave u školskom prostoru te uspostaviti jasna pravila za ulazak, boravak i izlazak iz škole.
Ulazak u školsku zgradu MŠ Omišalj
- Škola ima ukupno devet ulaza, od kojih je jedan glavni ulaz u školsku zgradu.
- Zbog sigurnosnih mjera, glavni ulaz se koristi za ulaz prije početka nastave i odlazak iz škole nakon nastave. Ostali ulazi koriste se samo u slučaju nužde.
- Svi ulazi koje će učenici koristiti imat će bravu koja se zaključava iznutra tako da ih nije moguće otvoriti izvana.
- Glavni ulaz u školu otvara se u 7:30 sati.
Ulazak u školsku zgradu PŠ Dobrinj
- Škola ima ukupno četiri ulaza, od kojih je jedan glavni ulaz u školsku zgradu.
- Zbog sigurnosnih mjera, glavni ulaz se koristi za ulaz prije početka nastave. Nakon nastave kao i na velikim odmorima koristi se desni bočni ulaz. Ostali ulazi koriste se samo u slučaju nužde.
- Svi ulazi koje će učenici koristiti imat će bravu koja se zaključava iznutra tako da ih nije moguće otvoriti izvana.
- Glavni ulaz u školu otvara se u 7:00 sati.
Dežurstvo zaposlenika MŠ Omišalj
- Dežuranje je radna obveza svih zaposlenika škole i provodi se prema rasporedu.
- Učitelji /stručni suradnici:
- Dežuraju od 7:30 do 8:00 sati.
- Dežuraju tijekom malih odmora i velikih odmora od 9:35 do 09:50 i 10:35 do 10:50 sati.
- Dežurni učitelji dužni su:
- Ispratiti razredni odjel iz školske zgrade.
- Zaključati ulaz u školsku zgradu.
Dežurstvo zaposlenika PŠ Dobrinj
- Dežuranje je radna obveza svih zaposlenika škole i provodi se prema rasporedu.
- Učitelji /stručni suradnici:
- Dežuraju od 7:00 do 7:30 sati.
- Dežuraju tijekom malih odmora i velikih odmora od 9:05 do 09:20 i 10:05 do 10:20 sati.
- Dežurni učitelji dužni su:
- Ispratiti razredni odjel iz školske zgrade.
- Zaključati ulaz u školsku zgradu.
Pravila za roditelje MŠ Omišalj i PŠ Dobrinj
- Roditeljima nije dopušten ulazak u školsku zgradu, osim u slučaju:
- Individualnih informacija, koje se održavaju uz prethodnu najavu predmetnom učitelju.
- Roditelji su dužni:
- Najaviti dolazak najmanje 24 sata ranije putem e-maila, SMS-a, telefona…
- Učitelj će dočekati roditelja na ulazu u školu i nakon završetka informacija ga ispratiti iz školskog prostora.
- Zadržavanje posjetitelja u prostoru škole nije dopušteno.
Evidencija posjetitelja
Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.
Dežurni djelatnik vodi evidenciju posjetitelja koja sadrži:
- Ime i prezime posjetitelja.
- Datum i vrijeme dolaska.
- Razlog dolaska.
- Vrijeme odlaska.
U slučaju da je posjetitelj roditelja učenika, nadležni učitelj vodi evidenciju posjetitelja i u e- Dnevniku.
Pravila za učenike
- Tijekom malih odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
- Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove.
- Učenicima koji kasne, ulaz u školu bit će omogućen sljedeći odmor.
- Kašnjenja se evidentiraju kao neopravdana, osim:
- U slučaju liječničkog pregleda uz potvrdu.
- U slučaju skupnog kašnjenja autobusa.
- Najave roditelja
Produženi boravak MŠ Omišalj
- Roditelji koji prate učenike u dolasku, prate ih do glavnog ulaza u školu. Učenici sami odlaze do učionice (kroz glavni ulaz škole ili na ulaz produženog boravka).
- Odlazak učenika odvija se ISKLJUČIVO kroz glavni ulaz škole nakon najave učiteljici.
Produženi boravak PŠ Dobrinj
- Odlazak učenika odvija se kroz bočna desna vrata nakon najave odlaska.
Pravila tijekom nastavnog sata
- Tijekom nastavnog sata učenicima je zabranjeno napuštati učionice, osim u slučaju nužde.
- Napuštanje školske zgrade tijekom nastave nije dopušteno, osim uz opravdani razlog najavljen razredniku ili predmetnom učitelju 24 sata ranije ili pozivom na službeni telefon škole u slučaju žurne situacije.
Aktivnosti izvan učionica
- Učenici razredne i predmetne nastave mogu napuštati zgradu zbog šetnje ili igre na otvorenom samo u pratnji učitelja.
- Učenici koji ne pohađaju izborni program:
- Imaju organizirane aktivnosti sa svojim učiteljima.
- Ako nije prvi ili zadnji sat, provode vrijeme u školskoj knjižnici u radu ili čitanju.
Ovaj Protokol biti će objavljen na web stranici i oglasnoj ploči škole, a s istim će svi učenici kao i roditelji biti upoznati od strane razrednika.
Ravnateljica Osnovne škole:
Ivana Žuvić, dipl.uč.
Ovaj Protokol stupa na snagu 7. siječnja 2025. godine.
Protokol o kontroli ulazaka i izlazaka
7 siječnja, 2025 Utorak at 6:03 pm