Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672

U petak 3. siječnja 2025. održan je koordinacijski sastanak sa MUP-om Krk, na kojem je analizirana situacija, dogovorena suradnja, razmotreni potencijalni sigurnosni rizici te osigurana potpora u rješavanju izazova.

Na temelju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih (KLASA: 602-01/24-01/00527; URBROJ: 533-05-25-0003) od 2. siječnja 2025. godine, ravnateljica Osnovne škole Omišalj, donosi:

PROTOKOL

O PROVEBI MJERA KONTROLE ULASKA I IZLASKA U ŠKOSLKU ZGRADU MATIČNE ŠKOLE OMIŠALJ I PODRUČNE ŠKOLE DOBRINJ

Cilj protokola je osigurati sigurnost svih koji borave u školskom prostoru te uspostaviti jasna pravila za ulazak, boravak i izlazak iz škole.

Ulazak u školsku zgradu MŠ Omišalj

  1. Škola ima ukupno devet ulaza, od kojih je jedan glavni ulaz u školsku zgradu.
  2. Zbog sigurnosnih mjera, glavni ulaz se koristi za ulaz prije početka nastave i odlazak iz škole nakon nastave. Ostali ulazi koriste se samo u slučaju nužde.
  3. Svi ulazi koje će učenici koristiti imat će bravu koja se zaključava iznutra tako da ih nije moguće otvoriti izvana. 
  4. Glavni ulaz u školu otvara se u 7:30 sati.

Ulazak u školsku zgradu PŠ Dobrinj

  1. Škola ima ukupno četiri ulaza, od kojih je jedan glavni ulaz u školsku zgradu.
  2. Zbog sigurnosnih mjera, glavni ulaz se koristi za ulaz prije početka nastave. Nakon nastave kao i na velikim odmorima koristi se desni bočni ulaz. Ostali ulazi koriste se samo u slučaju nužde.
  3. Svi ulazi koje će učenici koristiti imat će bravu koja se zaključava iznutra tako da ih nije moguće otvoriti izvana. 
  4. Glavni ulaz u školu otvara se u 7:00 sati.

Dežurstvo zaposlenika MŠ Omišalj

  1. Dežuranje je radna obveza svih zaposlenika škole i provodi se prema rasporedu.
  2. Učitelji /stručni suradnici:
    • Dežuraju od 7:30 do 8:00 sati.
    • Dežuraju tijekom malih odmora i velikih odmora od 9:35 do 09:50 i 10:35 do 10:50 sati.
  3. Dežurni učitelji dužni su:
    • Ispratiti razredni odjel iz školske zgrade.
    • Zaključati ulaz u školsku zgradu.

Dežurstvo zaposlenika PŠ Dobrinj

  1. Dežuranje je radna obveza svih zaposlenika škole i provodi se prema rasporedu.
  2. Učitelji /stručni suradnici: 
  • Dežuraju od 7:00 do 7:30 sati.
  • Dežuraju tijekom malih odmora i velikih odmora od 9:05 do 09:20 i 10:05 do 10:20 sati.
  1. Dežurni učitelji dužni su: 
  • Ispratiti razredni odjel iz školske zgrade.
  • Zaključati ulaz u školsku zgradu.

Pravila za roditelje MŠ Omišalj i PŠ Dobrinj

  1. Roditeljima nije dopušten ulazak u školsku zgradu, osim u slučaju:
    • Individualnih informacija, koje se održavaju uz prethodnu najavu predmetnom učitelju.
  2. Roditelji su dužni:
    • Najaviti dolazak najmanje 24 sata ranije putem e-maila, SMS-a, telefona…
    • Učitelj će dočekati roditelja na ulazu u školu i nakon završetka informacija ga ispratiti iz školskog prostora.
  3. Zadržavanje posjetitelja u prostoru škole nije dopušteno.

Evidencija posjetitelja

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Dežurni djelatnik vodi evidenciju posjetitelja koja sadrži:

  • Ime i prezime posjetitelja.
  • Datum i vrijeme dolaska.
  • Razlog dolaska.
  • Vrijeme odlaska.

U slučaju da je posjetitelj roditelja učenika, nadležni učitelj vodi evidenciju posjetitelja i u e- Dnevniku. 

Pravila za učenike

  1. Tijekom malih odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
  2. Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove. 
  3. Učenicima koji kasne, ulaz u školu bit će omogućen sljedeći odmor.
  4. Kašnjenja se evidentiraju kao neopravdana, osim: 
  • U slučaju liječničkog pregleda uz potvrdu.
  • U slučaju skupnog kašnjenja autobusa.
  • Najave roditelja 

Produženi boravak MŠ Omišalj

  • Roditelji koji prate učenike u dolasku, prate ih do glavnog ulaza u školu. Učenici sami odlaze do učionice (kroz glavni ulaz škole ili na ulaz produženog boravka).
  • Odlazak učenika odvija se ISKLJUČIVO kroz glavni ulaz škole nakon najave učiteljici.

Produženi boravak PŠ Dobrinj

  • Odlazak učenika odvija se kroz bočna desna vrata nakon najave odlaska.

Pravila tijekom nastavnog sata

  1. Tijekom nastavnog sata učenicima je zabranjeno napuštati učionice, osim u slučaju nužde. 
  2. Napuštanje školske zgrade tijekom nastave nije dopušteno, osim uz opravdani razlog najavljen razredniku ili predmetnom učitelju 24 sata ranije ili pozivom na službeni telefon škole u slučaju žurne situacije.

Aktivnosti izvan učionica

  1. Učenici razredne i predmetne nastave mogu napuštati zgradu zbog šetnje ili igre na otvorenom samo u pratnji učitelja.
  2. Učenici koji ne pohađaju izborni program:
    • Imaju organizirane aktivnosti sa svojim učiteljima.
    • Ako nije prvi ili zadnji sat, provode vrijeme u školskoj knjižnici u radu ili čitanju.

Ovaj Protokol biti će objavljen na web stranici i oglasnoj ploči škole, a s istim će svi učenici kao i roditelji biti upoznati od strane razrednika.

Ravnateljica Osnovne škole:

Ivana Žuvić, dipl.uč.

Ovaj Protokol stupa na snagu 7. siječnja 2025. godine.

 

Protokol o kontroli ulazaka i izlazaka

OFF

Categories: Nekategorizirano

Samanta Malešić