OBILJEŽILI DANE MEDIJSKE PISMENOSTI

Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli su projekt Dani medijske pismenosti s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, odgojitelja i učitelja/nastavnika o važnosti medijske pismenosti – upoznavanja i funkcioniranja medija te stvaranja medijskoga sadržaja.

Dvanaestero odabranih učenika petog i šestog razreda  posjetilo je tim povodom Novi list u pratnji pedagoginje Petre Naranđe i knjižničarke Marije Malnar. Stručnim vođenjem glavnoga urednika, Edija Prodana, imali smo priliku vidjeti i doživjeti „iz prve ruke“ proces nastanka novine – od skladišnih bala papira preko glavnih uredništava do rotacije, finalnoga procesa nastanka lista. Posjetili smo, naravno, i one „manje vidljive“ odjele koji prate HINA-ine novosti, konkurenciju i sl., odjele marketinga itd.

Radilo se o interaktivnoj radionici u punom smislu te riječi – glavni je urednik zainteresirao učenike aktualnom temom oko LNG-a kako bi objasnio na koji se način vijesti mogu i trebaju obavljivati, koja je uloga novinara u kreiranju priče, o pristranosti i cenzuri. Bez rukavica, postavljali su učenici zdušno i energično pitanja, a na isti je način glavni urednik, pomalo iznenađen kritičkim razmišljanjem naših učenika, zadovoljno odgovarao i na najbolji mogući način pokušao predstaviti novinarsku profesiju, njezine prednosti, ali nedostatke očekujući i pozivajući otvoreno učenike na promišljanje o novinarstvu kao možda budućem zanimanju.

Pod velikim dojmom, dan smo završili zasluženim sladoledom i dogovorom oko mogućeg pokretanja novinarske skupine u našoj školi.

Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.